سلام روزگار....
(ازدست عزیزان چه بگویم گله ای....)
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

welcome to powerclassic

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل نشین اشک و آدرس powerclassic.10r.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر از شما میثم مدیر وبلاگ. powerclassic.orq.ir powerclassic.10r.ir powerclassic.loxblog.com





ورودی دلخواه در ويندوز 7

 
 
 
 
 
تغییردادن تصویر زمینه در ویندوز، کاری بسیار ساده است و شما می‌توانید هر زمان که مایل باشید با چند کلیک ساده آن را انجام دهید، اما اعمال این تغییرات در تمامی‌ بخش‌ها امکان‌پذیر نیست!
به‌عنوان مثال اگر بخواهید تصویر موردعلاقه‌تان را با تصویر پیش‌فرضی که در صفحه ورود به سیستم‌عامل (Login Screen) قرار دارد تعویض کنید، ابزاری را در ویندوز برای انجام آن پیدا نخواهید کرد. کاربران بسیار زیادی هستند که دوست دارند این صفحه را به دلخواه خودشان تغییر دهند. به‌عنوان مثال مدیران انفورماتیک سازمان‌های بزرگ تمایل دارند نام و لوگوی سازمان مربوط را در صفحه ورود به سیستم‌عامل به‌نمایش درآورند و حتی مراکز ارائه خدمات رایانه‌ای نیز تمایل دارند تا در این صفحه اطلاعات تماس خود اعم از تلفن و آدرس را درج کنند تا مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهند. اگر شما هم به یکی از دلایل فوق یا به هر دلیل دیگر تمایل دارید این تصویر را با تصویر دلخواه خودتان تعویض کنید، می‌توانید از ابزار کم‌حجم و کاربردی Logon Screen کمک بگیرید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید کلیک راست روی تصویر موردنظر و انتخاب گزینه Set as logon background برای تعویض آن با تصویر فعلی صفحه ورود به سیستم‌عامل است. نرم‌افزار فوق از زبان‌های مختلفی از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و از لینک زیر قابل دانلود است:
 
http://danielnetsoftware.com/Logon%20Screen%202.54.exe
 

موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، ،
برچسب‌ها:
[ 28 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 10:26 AM ] [ meysam ]

خاموش کردن رایانه به صورت دستی کاری است که تقریبا همه کاربران به صورت معمول آن را انجام می دهند اما گاهی اوقات پیش می آید که می خواهیم به صورت زمان بندی شده و خودکار این عمل صورت گیرد. برای مثال طوری سیستم تنظیم شود که پس مدت زمان خاصی و یا عمل کردن به یک سری دستور العمل های از پیش تعیین شده خاموش گردد ؛ این کار وقتی عملی می شود که یا نرم افزار مورد نظری که برروی آن کاربر دستور العملی اعمال کرده این قابلیت را داشته باشد و یا این که از نرم افزاری استفاده کنیم که بتوان با دادن زمان خاص به صورت خودکار سیستم را خاموش نماید.

PC Auto Shutdown یکی از همین نرم افزارهای ساده است که به سادگی می توان با استفاده از آن می توان انواع زمان بندی ها را برای خاموش شدن سیستم تعیین کرد. زمان بندی ها همگی قابل تنظیم بوده و به وسیله آن ها می توان برای نمونه سیستم را طوری تنظیم کرد که در ساعت مشخصی از روز در طول مدت زمان تعیین شده خاموش گردد. در مدت زمان خاموش شدن سیستم می توان دستوراتی از قبیل پاک کردن محتویات سطل زباله ، حذف فایل های تولید شده حاصل از وبگردی و مواردی از این قبیل را به نرم افزار داد تا به صورت خودکار به آن ها عمل کند. نرم افزار GoldSolution PC Auto Shutdown که شاید به نظر ساده باشد اما گاهی آنقدر احتیاج می شود که تنها همان لحظه می توان به ارزش داشتن آن پی برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  PC Auto Shutdown:
- امکان خاموش کردن ، ریست ، لاگ آف و … در نرم افزار
- زمان بندی عملکرد نرم افزار برای زمان مشخص
- انجام کارها در مدت زمان مشخص و به صورت تکراری
- قابلیت دادن دستور قبل خاموش کردن سیستم نظیر پاک کردن سطل زباله سیستم
- قابلیت دادن پسورد به نرم افزار
- امکان دادن هشدار در زمان خاموش شدن سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۱ مگابایت
موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، ،
برچسب‌ها:

ترفند: چگونه فلش مموری خود را رمز‌گذاری کنیم تا در صورت گم شدن، امنیت اطلاعاتمان حفظ شود

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/53519217654097369312.jpg

زومیت: فلش مموری‌ها کوچک هستند و اگر خوب مراقب آنها نباشید، به راحتی گم می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه حافظه فلش خود را رمزنگاری کنید تا اگر احتمالا آن را گم کردید و یا به هر دلیل به چنگ افراد ناباب افتاد، نتوانند به اطلاعات و فایل‌های درون آن دست پیدا کنند.

قدم اول:
نرم‌افزار 3.3 مگابایتی TrueCrypt را دانلود و نصب کنید.
______________________________________________


موضوعات مرتبط: کامپیوتر، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

ترفند: روشی برای سرعت بخشیدن انجام کارها درکامپیوتر

برای نرم‌افزارهای پر‌استفاده و محبوبتان کلید‌های میانبر ایجاد کنید

زومیت: هر‌بار که اشاره گر ماوس‌تان را روی نمایشگر حرکت می‌دهید، میلی ثانیه‌هایی از زندگی‌تان را هدر می‌دهید که دیگر هیچ وقت به دست نخواهید آورد. تصور کنید اشاره گر موس در گوشه راست بالا قرار دارد و شما باید آن را روی دکمه Start بیاورید، روی آن کلیک کنید تا منو باز شود و در آن به جستجو در میان برنامه‌ها بپردازید و در نهایت مثلا برنامه PowerPoint را اجرا کنید. همینکار طبق آزمایش ما 5.46 ثانیه زمان می‌برد.

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/86815069111787649006.jpg

اما اگر شما یک کلید میانبر برای این برنامه تعیین کنید می‌توانید همین کار را در کمتر از نیم‌ثانیه انجام دهید، چرا که فقط باید مثلا کلید ترکیبی CTRL+ALT+C را بفشارید.

برای اختصاص یک Hotkey (کلید میانبر) به یک نرم‌افزار خاص، کافی است روی آیکون Shortcut آن راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید. وارد برگه Shortcut شوید و سپس یک کلید ترکیبی به صورت زیر را در باکس کلید میانبر درج کنید.

CTRL+ALT+(یک حرف یا عدد)

برای آن که بتوانید آنها را راحت‌تر به خاطر بیاورید پیشنهاد می‌کنم از حرف اول نرم‌افزار استفاده کنید. برای مثال CTRL+ALT+W را برای Microsoft Word انتخاب نمایید.

زمان صرفه جویی: 5 ثانیه به ازای اجرای هر برنامه


موضوعات مرتبط: کامپیوتر، ،
برچسب‌ها:

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار دو مرحله باید صورت گیرد: آماده سازی آیکون – قرار دادن کد نمایش دهنده آیکون در کد قالب وبلاگ یا سایت شما

شما باید ابتدا یک تصویر ۱۶ در ۱۶ پیکسل آماده کنید. این کار را می توان با استفاده از برنامه های گرافیکی و یا سایت های مخصوص ارائه favicon انجام داد.فرمت فایل تصویری شما حتی الامکان باید یکی از این فرمت ها باشد تا در مرورگر قابل نمایش باشد: ico , png , gif
چنانچه با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارید یا امکان طراحی برای شما نیست ، سایت favicon.cc ‌این امکان را برای شما به راحتی میسر کرده است. کافی است به سایت مراجعه کرده و آیکون دلخواه خود را بسازید. این سایت قابلیت تبدیل تصویر مورد نظر شما به favicon را نیز دارد.
با توجه به اینکه در favicon محدودیت نمایش تعداد رنگ وجود دارد ممکن است طرح شما چندان چشمگیر در نیاید، پس نمی توان از گرافیک بالا یا جزییات زیادی بهره برد.
پس از طراحی در آن سایت ، فایل favicon را دانلود کنید. فایل دانلود شده بدین نام خواهد بود : favicon.ico
این فایل را در یک فضا آپلود کنید و آدرس آن را در کد زیر قرار دهید:

http://adres-shoma/blogskin.ico” rel=”shortcut icon”>

این کد را باید حتما بین عبارت های و قرار دهید (در سطر های اول کد قالب عبارت را پیدا کنید و کد آیکون را در سطر بعدی این عبارت قرار دهید)

پس از انجام این مراحل ، صفحه سایت خود را باز کنید تا آیکون را در کنار آدرس سایت (در برخی مرورگر ها هم کنار عنوان سایت) ببینید.
توجه کنید که در اکثر مرورگر ها بلافاصله بعد از درج این کد در قالب ، آیکون نمایش داده می شود اما گاهی اوقات  بعد از مدتی (معمولا بین ۲روز تا یک ماه) نمایش داده خواهد شد.
البته کاربران بلاگفا اخیرا در استفاده از آیکون برای وبلاگ خود با مشکل مواجه شده اند که به دلیل تغیرات جدید سیستم بلاگفا می باشد و متاسفانه راه حلی ندارد.

برای آپلود فایل ها نیز می توانید از این سایت هم استفاده کنید که فرمت های مربوطه را پشتیبانی می کند!


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 28 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 AM ] [ meysam ]

چگونه تمامی عکس های موجود در یک صفحه را یکجا ذخیره کنیم

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که یک صفحه پر از عکس جلویتان باشد و بخواهید تمام تصاویر آن را در هارد خود ذخیره کنید. مطمئنا این کار با راست کلیک کردن بر روی هر عکس  و زدن دکمه ی Save Image As ‌ و بقیه ماجرا خیلی زمان بر خواهد بود.

اما این کار با نصب یکی از Addon ‌ها ی جاوا و کم حجم فایرفاکس بدون اینکه زحمتی برای ذخیره ی تک تک عکس ها بکشید در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

اسم این Addon‌  . DownThemAll ‌ است. شما می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201/

همچنین در صورتی که از لینک بالا نتوانستید استفاده کنید با یک جستجوی ساده در سایت های زیر آن را پیدا کنید.

Wired.com

LifeHacker.com

Download.com

TechRepublic.com

حجم این Add-on ‌هم بسیار کم حدود ۵۰۰ کیلوبایت است.

لینک دانلود از Download.com

http://download.cnet.com/DownThemAll/3000-11745_4-10534942.html?tag=mnco
موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 28 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 AM ] [ meysam ]

در میان جنگ غول های مرورگرهای اینترنتی ، همواره مثلثی که سه رأس آن را Firefox ،   IE و  Opera  تشکیل میدهد وجود داشته است. در این میان مرورگر Opera یکی از نوآورترین ها بوده است و به واسطه همین موضوع توانسته است کاربران و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. در این مرورگر محبوب نیز ترفندهای متعددی وجود دارد که بسیاری از کاربران از آنها بی خبرند. هم اکنون قصد داریم تا 14 ترفند کاربردی پیرامون این مرورگر اینترنتی را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آنها میتوانید خود را حرفه ای تر نشان دهید.

1 -احتمالا همه شما با قابلیت Tabbed Browsing آشنا هستید. تقریبا تمام مرورگرهای جدید این قابلیت را دارند. لازم نیست برای دیدن لینک های مختلف چندین پنجره باز کنید. میتوانید از زبانه های یک پنجره استفاده کنید. با راست کلیک کردن روی هر زبانه گزینه هایی از جمله بستن همه زبانه ها و بستن همه زبانه ها به جز زبانه فعلی را می بینید.

2 - برای برگشت به صفحه قبلی می توانید حین فشردن کلیک راست کلیک چپ کنید

 


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 28 / 2 / 1391برچسب:ترفند, ] [ 9:45 AM ] [ meysam ]

 

ابتدا به اینترنت وصل شوید.

و برنامه Calculator را از طریق start/Alprograms/Accesroies باز کنید

از منوی Help برنامه روی Help Topice کلید کنید.

اکنون از بالای پنجره باز شده در سمت چپ روی علامت سوال زرد رنگ کلید کنید.

داخل منو روی Jump to this URL کلید کنید .

اکنون کافی است در فیلتر Jump to this URL  آدرس سایتی را که میخواهید بروید با ذکر http://

وارد و ok کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتر، ،
برچسب‌ها:
[ 28 / 2 / 1391برچسب:ترفند""کامپیوتر "ویندوز, ] [ 9:38 AM ] [ meysam ]

www.ganjadownload.ir | پــ نه پــ هاى‌ جدید و خنده دار / خرداد ماه 91

یارو کچله روی کلش یه خال داره اندازه ۱۰ تومنی ، رفیقم میگه اون خالِ ؟ گفتم پَ نه پَ دکمه Power اگه دست بزنی یارو خاموش میشه ! …


موضوعات مرتبط: sms( جک و خنده دار)، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 28 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 9:38 AM ] [ meysam ]

www.ganjadownload.ir| دانلود فیلم سینمایى اخلاقتــو خوب کن / با لینک مستقیم

.: دانلود فیلم سینمایى اخلاقتــو خوب کن / با لینک مستقیم :.

موضوع : کمدی اجتماعی

سال تولید :۱۳۹۰

کار گردان : سید مسعود اطیابی

تهیه کننده : سید امیر پروین حسینی

بازیگران : رضا عطاران – حامد کمیلی – الهام حمیدی – جواد رضویان – مهدی فقیه – فخر الدین صدیق شریف – فرحناز منافی ظاهر

خلاصه : فرشته‌ای وظیفه دارد که آدم‌ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می‌شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می‌خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته‌اند …

 

دانلود با لینک مستقیم


موضوعات مرتبط: طنز، ،
برچسب‌ها:

کد آهنگ پیشواز از "حمید حکمت"

باور ندارم 5514872
عشق فقط تو قصه هاست 5514873
راز 5514874
راز 2
5514875
من و تنهایی 5514876
من و تنهایی 2 5514877
خواب 5514878
خواب2 5514879
قسم 5514880
عادت 5514881
دوست دارم 5514882
جدائی ها 5514883
بای بای 5514884
دارم میام 5514885
دارم میام2 5514886

 


موضوعات مرتبط: ایرانسل، ،
برچسب‌ها:
[ 27 / 2 / 1391برچسب:کد آهنگ پیشواز از "حمید حکمت", ] [ 8:56 PM ] [ meysam ]
=========================================

موضوعات مرتبط: ایرانسل، ،
برچسب‌ها:
[ 27 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 8:55 PM ] [ meysam ]
[ 27 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 8:53 PM ] [ meysam ]

لیلی زیر درخت انار نشست.درخت انار عاشق شد.گل داد سرخ سرخ.گلها انار شد داغ داغ.هر اناری هزار دانه داشت.دانه ها عاشق بودند.دانه ها توی انار جا نمیشدند.انار کوچک بود.دانه ها ترکیدند.انار ترک برداشت.خون انار روی دست لیلی چکید.لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید.مجنون به لیلی اش رسید.خدا گفت: راز رسیدن فقط همین است.کافی است انار دلت ترک بخورد.


موضوعات مرتبط: مطالب عاشقانه، ،
برچسب‌ها:
[ 27 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 8:39 PM ] [ meysam ]

هرگز برای خوشبختی امروز و فردا نکن

 


موضوعات مرتبط: حرف حساب، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 23 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 2:37 PM ] [ meysam ]

- در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد


موضوعات مرتبط: سخن روز ، ،
برچسب‌ها:
[ 23 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 2:37 PM ] [ meysam ]

 

 

 

روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد.

او پرسید: آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد، آفریده است؟

دانشجویی شجاعانه پاسخ داد: بله.

استاد پرسید: هر چیزی را؟

پاسخ دانشجو این بود: بله هر چیزی را.

استاد گفت: در این حالت، خداوند شر را آفریده است. درست است؟ زیرا شر وجود دارد.

برای این سوال، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند. استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است.

ناگهان، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت: استاد، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟

استاد پاسخ داد: البته.

دانشجو پرسید: آیا سرما وجود دارد؟

استاد پاسخ داد: البته، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید؟

دانشجو پاسخ داد: البته استاد، اما سرما وجود ندارد. طبق مطالعات علم فیزیک، سرما عدم تمام و کمال گرماست و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد. بدون گرما ، اشیاء بی حرکت هستند ، قابلیت واکنش ندارند . پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم.

دانشجو ادامه داد: و تاریکی؟

استاد پاسخ داد: تاریکی وجود دارد.

دانشجو گفت: شما باز هم در اشتباه هستید، آقا. تاریکی فقدان کامل نور است. شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور، نور می تواند تجزیه شود. تاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم.

و سرانجام دانشجو پرسید:  و شر، آقا! آیا شر وجود دارد؟ خداوند شر را نیافریده است، شر فقدان خدا در قلب افراد است، شر فقدان عشق، انسانیت و ایمان است.  عشق و ایمان مانند گرما و نور هستند، آنها وجود دارند، فقدان آنها منجر به شر می شود.

و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند.


موضوعات مرتبط: داستان اموزنده، ،
برچسب‌ها:
[ 23 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 2:35 PM ] [ meysam ]

در همین حوالی کسانی بودند که میگفتن بدون تو نفس نمیکشیم اما امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند


موضوعات مرتبط: سخن روز ، ،
برچسب‌ها:
[ 23 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 2:28 PM ] [ meysam ]
[ 23 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 2:26 PM ] [ meysam ]

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/23173594462622825849.gif
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/47337558909776199167.gif


موضوعات مرتبط: عکس، ،
برچسب‌ها:
[ 23 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 2:11 AM ] [ meysam ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

خداوندا برای همسایه که نان مرا ربود، نان برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربان برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم . . . به توکل نام اعظمت 'بسم الله الرحمن الرحیم' ******************************** باسلام من میثم مدیر وبلاگ powerclassic ورود شما رو به این وبلاگ خوش آمد میگم برای دسترسی به تمامی مطالب به موضوعات مراجعه کنید ******************************** يادت باشه هيچ وقت عاشق نشي ، اگه عاشق شدي اين حرف رو يادت نره يادمان باشد ، در عشق گر به وصال يار نائل آمديم ، شكر خدا را گوئيم و سجدۀ شكر، و گر سرنوشتمان چيزي جز دوري يار و وصال در خيال نبود از آن پس جايگاه جسم و روح و قلب عاشقمان جاييست كه آن را نامند ، گورستان ******************************** به سلامتی اونایی که... درد و دل همه رو گوش میدن...... اما معلوم نیست خودشون کجا درد و دل میکنن... سلامتی اونایی که به ظاهر آرومن ولی توی دلشون سونامی هست سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند . . به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره ب راننده گفت :پول خورد ندارم واسه همه رو حساب کن....! سلامتي بيل! که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر مي‌شه سلامتی اونايی که بی کسن ولی ناکس نیستن.. سلامتیه همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه! به سلامتی دریا: نه به خاطر بزرگیش….. واسه یک‌رنگیش به سلامتی اشک که وقتی میاد طرف خالی می‌شه و بقیه پر سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن درکمون میکنن سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش پشت کرد و به هیشکی پشت نکرد به سلامتي اوني که باخت تا رفيقش برنده باشه سلامتی خودش، خودم و خودت. همه اونایی که دوستشون داریم و نمیدونن، دوستمون دارن و نمیدونیم ******************************** گاه دلتنگ میشوم .... دلتنگ تر از همه دلتنگی ها... گوشه ای می نشینم...... و حسرت ها را می شمارم... باختن ها را و صدای شکستن ها را... نمیدانم من کدام امید را نا امید کردم... کدام خواهش را نشنیدم... وبه کدام دلتنگی خندیدم ... که این چنین دلتنگم... ******************************** کسی که برای بودنت خدا را شکر نمی کند برای برگشتنت نیز دعا نخواهد کرد ******************************** گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها رو قفل می کنه زیباست اگه فکر کنی شاید بیرون طوفانه و خدا میخواد از تو محافظت کنه ******************************** وقتي خاطره هاي آدم زياد ميشه ديوار اتاقشون پر عکس ميشه اما هميشه دلت واسه اوني تنگ ميشه که نميتوني عکسشو به ديوار بزني ******************************** صبورانه در انتظار زمان بمان هرچیز در زمان خودش رخ میدهد.باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند! ******************************** دل کندن اگر آسان بود فرهاد به جای بیستون دل می کند نه کوه!! ******************************** زندگی با هم تلخیاش یه درس خوب بهم داد اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی... ******************************** وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیاز دیدی ، نگو خدا با من قهر است ! او به همه کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنود پس حرف دلت را بگو ******************************** ایستادگی کن تا روشن بمانی شمع های افتاده خاموش می شوند ******************************** هميشه يادت باشه چيز ي كه امروز دار ي شايد آرزوي ديروزت بوده و بزرگترين آرزوي فردات . پس هميشه سعي كن قدر چيزي كه امروز داري رو خوب بدوني !!! ******************************** خداوند همه چيز را در يك روز نيافريده است پس چه چيز باعث شده كه من بينديشم كه مي توانم همه چيز را در يك روز بدست بياورم ******************************** بگذار آدمها تا ميتوانند سنگ باشند، تو از نژاد چشمه باش ******************************** اعتبار آدمها به حضورشان نیست به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . . ******************************** زندگی کن ، حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد ... ******************************** نسيم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهي يادم ميرود که هستي ، کاش بيشتر نسيم مي وزيد... " ******************************** همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود! ******************************** هر از گاهی دریا هوس میکنه به ساحلش سری بزنه مهم نیست ساحل تحویلش میگیره یا نه ، مهم اثبات وفاداریه دریاست ******************************** برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره . . . ******************************** به قول مرشد دل بی درد وجود نداره اگه باشه یک تیکه گوشته اگه تلاطم نداشته باشه میشه لجن مومنه که باید روزی هفتاد تا درد بکشه ******************************** ای شقایق ما جماعت هر چی میکشیم از خودمونه بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنها تر از ما باشد ******************************** meysam3572@yahoo.com meysam3572@gmail.com
آرشيو مطالب
مهر 1396
شهريور 1396 مرداد 1396 آبان 1395 مهر 1395 شهريور 1395 تير 1395 اسفند 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1393 مرداد 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 ارديبهشت 1392 اسفند 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 مرداد 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390 اسفند 1389 بهمن 1389
امکانات وب