سلام روزگار....
(ازدست عزیزان چه بگویم گله ای....)
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

welcome to powerclassic

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل نشین اشک و آدرس powerclassic.10r.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر از شما میثم مدیر وبلاگ. powerclassic.orq.ir powerclassic.10r.ir powerclassic.loxblog.com





اکس

2014-08-07

فایرفاکس تنها مرورگری بود که توانست در مقابل غولی به نام اینترنت اکسپلورر دوام بیاورد. با هر نسخه‌ جدیدتری که از فایرفاکس عرضه می‌شود، اینترنت اکسپلورر بیشتر از دور خارج می‌شود، آخرین نسخه فایرفاکس هم از این قاعده مستثنی نبود.برخی از کاربران ممکن است به‌خاطر نصب افزونه‌های زیاد، فایرفاکس خود را کند ببینند، اما خیال‌تان راحت که با وجود این افزونه‌ها هم می‌توانید با تنظیمات صحیح، سرعت مرورگر را بیشتر و بیشتر کنید. حتی در برخی موارد بیشتر از سرعت دابل‌ کلیکتان! همه این کارها در کمتر از 5دقیقه قابل انجام هستند و هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهند داشت.


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

ساخت ایمیل یاهم در تحریم بدون نیاز به شماره تماس100درصد تضمینی

 

چهار روش مختلف ساخت آی دی یاهو با وجود تحریم (جدید)

دوستان این یاهو دیگه شورش را درآورده، اما باز هم یک راهی پیدا می شود. مثل راه زیر :

 

 

 

خوب برویم سر اصل مطلب :

شکلک های محدثه

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

معرفی 2 سایت برای فتوشاپ عکس دلخواهتان

مطمئنا ذوق و سلیقه شما بعضی اوقات از شما می خواهد تا عکسی که دارید یا به تازگی آنرا گرفته اید در آن تغییراتی ایجاد تا متفاوتتر جلوه نماید.

در این پست به شما دو سایت را معرفی می کنم تا به راحتی هر چه تمام تر در عکس مورد نظر خودتان تغییراتی بنا به سلیقه خودتان انجام دهید:

 

۱. سایت photofunia

 

فتوفونیا 

این سایت امکانات زیاد و فراوانی دارد.  از جمله آنها می توان به افکتهای متنوع ثابت یا متحرک اشاره کرد که شما به راحتی فقط با کلیک بر روی افکت انتخابی خود و قرار دادان فایل عکستان در جای مشخص و صرف چند ثانیه زمان براحتی و بطور کاملا رایگان تغییرات لازمه را در عکس خود اعمال کنید.

این سایت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می نماید.

 

 

۲. سایت loogix 

 

لوگیکس

سایتی که مانند سایت قبلی کاملا رایگان بوده و بطور پیش فرض افکتهایی زیبا از چهره کمدین مشهور دنیا یعنی مستر بین را قرار داده است. این سایت نسبت به سایت قبلی افکتهای کمتری دارد ولی با این تمایز که همگی افکتهای قرار داده شده کاملا متحرک می باشند.


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 1 / 5 / 1391برچسب:, ] [ 4:14 PM ] [ meysam ]


ترفندهایی جالب برای جستجو در گوگل 
 


دخالت آشکار:
روی هم رفته گوگل برای تمام کیوردها و عباراتی که شما مشخص می‌کنید، جستجو را انجام خواهد داد (به جز آنهایی که شما با علامت – آن‌ها را نادیده گرفته‌اید) گرچه کلمات معینی وجود دارد که گوگل آنها را به دلیل رواج زیاد در جستجو نادیده می‌گیرد. این لغات به شرح زیر هستند که لغات توقف نامیده می‌شوند.
"I", "a", "the", "of"

شما می‌توانید با اضافه کردن کاراکتر + گوگل را وادار کنید که کلمات توقف را نیز در نظر بگیرد:
+the king

همچنین کلمات توقفی که داخل عبارت کوتیشن‌دار نوشته می‌شوند، نادیده گرفته نمی‌شوند مثل:
"the move" glam

که نتایجی دقیقتر از نتیجه زیر دارد:
the move glam

طبعا به خاطر اینکه گوگل کلمه the را در جستجوی اول در نظر گرفته است، اما در دومی آن‌را نادیده گرفته است.


مترادف‌ها:
گاهی اوقات شما احساس می‌کنید که شما از بعضی نتایج مفید بی‌بهره مانده‌اید، زیرا کیورد یا کیوردهایی که شما انتخاب کرده‌اید، تنها راه بیان آنچه که به دنبالش هستید، نیستند. اپراتور مترادف گوگل کاراکتر ~ است که زمانی که هر تعداد کیورد در جستجوی شما بیاید از گوگل می‌خواهد که تنها معادل‌های دقیق را در نظر نگیرد، بلکه آنچه گوگل فکر می‌کند که هم‌معنی و مترادف کیوردها هستند را نیز، در بر گیرد.
مثل جستجو برای:
~ape

که نتایجی را با کلماتی از قبیل میمون، گوریل، شانپانزه و ... (چه به صورت مفرد و چه به صورت جمع) در بر خواهد داشت که میمون یا خویشاوندان متناسب با او را در بر دارد چنانکه گویا شما سرچ کرده‌اید برای:
monkey gorilla chimpanzee

که حتی شامل بعضی چیزها است که حتی فکرش را هم نمی‌کردید. گوگل به صورت الگوریتمی مترادف‌ها را می‌شناسد بنابراین شما از یافتن نتایجی از کلماتی نزدیک، که حتی گنجینه لغات شما آنها را در بر ندارد، شگفت زده خواهید شد. (مترادفات به صورت حروف ضخیم که نزدیک کلمه مورد نظر شما در صفحه نتایج است، نشان داده می‌شوند. بنابراین به راحتی قابل تشخیص‌اند.)


رنج عددی:
یکی از مشکل‌ترین چیزها برای نشان دادن در یک جستجوی اینترنتی مقادیر تاریخ و پول و اندازه و وزن و ارتفاع یا هر جفت ارزش اختیاری است.
اپراتور مقادیر عددی که .. است نتایجی را که در مقادیر عددی معین شده جستجو می‌نماید. آیا به دنبال یک جفت پمپ پرادا با سایز 5 یا 6 هستید؟ این یکی را برای سایز امتحان کنید:
prada pumps size 5..6

شاید شما به دنبال هزینه کرئن 800 تا 1000 دلار برای یک دوربین دیجیتال قشنگ اس‌ال‌آر هستید، سرچ کنید برای:
slr digital camera 3..5 megapixel $800..1000


یک چیزی که باید به خاطر داشت این است که همیشه یکسری راهنما را به عنوان معنی مقادیر تامین نمایید، مثل سایز یا مگاپیکسل یا کیلوگرم و ... شما هم‌چنین می‌توانید دستور مقدار عددی را فقط با یک عدد به کار ببرید که آن‌را به مینیمم یا ماکزیمم عبارت تبدیل می‌کند. آیا شما می‌خواهید خشکی مانتانا که حداقل 500 زمین است بیابید؟ مشکلی نیست:
acres Montana land 500..


جستجوی آسان و جست و جوی با بخت و اقبال:
کلید جستجوی با بخت و اقبال چیز قشنگی است. در برابر دادن یک لیست نتایج جستجو که انتخاب می‌شوند و به شما داده می‌شوند. شما با جاروب آنچه گوگل فکر می کند که بیشتر برای داده جستجو شده شما متناسبند، مواجه خواهید بود. کلمه واشنگتن پست را تایپ کنید و دکمه جستجو با بخت و اقبال را بزنید که شما را مستقیم به washingtonpost.com می‌برد و اگر کلمه پریزیدنت را تایپ کنید شما را مستقيم به سایت whitehouse.gov می‌برد.


حساسیت به وضعیت:
بعضی موتورهای جستجو نسبت به وضعیت حروف حساس هستند، اما گوگل حساس به آن نیست و حروف زیر همگی برای گوگل یکسانند:
Three, three, ThrEE, ThrEE

موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 6 / 3 / 1391برچسب:, ] [ 1:42 AM ] [ meysam ]

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار دو مرحله باید صورت گیرد: آماده سازی آیکون – قرار دادن کد نمایش دهنده آیکون در کد قالب وبلاگ یا سایت شما

شما باید ابتدا یک تصویر ۱۶ در ۱۶ پیکسل آماده کنید. این کار را می توان با استفاده از برنامه های گرافیکی و یا سایت های مخصوص ارائه favicon انجام داد.فرمت فایل تصویری شما حتی الامکان باید یکی از این فرمت ها باشد تا در مرورگر قابل نمایش باشد: ico , png , gif
چنانچه با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارید یا امکان طراحی برای شما نیست ، سایت favicon.cc ‌این امکان را برای شما به راحتی میسر کرده است. کافی است به سایت مراجعه کرده و آیکون دلخواه خود را بسازید. این سایت قابلیت تبدیل تصویر مورد نظر شما به favicon را نیز دارد.
با توجه به اینکه در favicon محدودیت نمایش تعداد رنگ وجود دارد ممکن است طرح شما چندان چشمگیر در نیاید، پس نمی توان از گرافیک بالا یا جزییات زیادی بهره برد.
پس از طراحی در آن سایت ، فایل favicon را دانلود کنید. فایل دانلود شده بدین نام خواهد بود : favicon.ico
این فایل را در یک فضا آپلود کنید و آدرس آن را در کد زیر قرار دهید:

http://adres-shoma/blogskin.ico” rel=”shortcut icon”>

این کد را باید حتما بین عبارت های و قرار دهید (در سطر های اول کد قالب عبارت را پیدا کنید و کد آیکون را در سطر بعدی این عبارت قرار دهید)

پس از انجام این مراحل ، صفحه سایت خود را باز کنید تا آیکون را در کنار آدرس سایت (در برخی مرورگر ها هم کنار عنوان سایت) ببینید.
توجه کنید که در اکثر مرورگر ها بلافاصله بعد از درج این کد در قالب ، آیکون نمایش داده می شود اما گاهی اوقات  بعد از مدتی (معمولا بین ۲روز تا یک ماه) نمایش داده خواهد شد.
البته کاربران بلاگفا اخیرا در استفاده از آیکون برای وبلاگ خود با مشکل مواجه شده اند که به دلیل تغیرات جدید سیستم بلاگفا می باشد و متاسفانه راه حلی ندارد.

برای آپلود فایل ها نیز می توانید از این سایت هم استفاده کنید که فرمت های مربوطه را پشتیبانی می کند!


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 28 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 AM ] [ meysam ]

چگونه تمامی عکس های موجود در یک صفحه را یکجا ذخیره کنیم

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که یک صفحه پر از عکس جلویتان باشد و بخواهید تمام تصاویر آن را در هارد خود ذخیره کنید. مطمئنا این کار با راست کلیک کردن بر روی هر عکس  و زدن دکمه ی Save Image As ‌ و بقیه ماجرا خیلی زمان بر خواهد بود.

اما این کار با نصب یکی از Addon ‌ها ی جاوا و کم حجم فایرفاکس بدون اینکه زحمتی برای ذخیره ی تک تک عکس ها بکشید در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

اسم این Addon‌  . DownThemAll ‌ است. شما می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201/

همچنین در صورتی که از لینک بالا نتوانستید استفاده کنید با یک جستجوی ساده در سایت های زیر آن را پیدا کنید.

Wired.com

LifeHacker.com

Download.com

TechRepublic.com

حجم این Add-on ‌هم بسیار کم حدود ۵۰۰ کیلوبایت است.

لینک دانلود از Download.com

http://download.cnet.com/DownThemAll/3000-11745_4-10534942.html?tag=mnco
موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 28 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 AM ] [ meysam ]

در میان جنگ غول های مرورگرهای اینترنتی ، همواره مثلثی که سه رأس آن را Firefox ،   IE و  Opera  تشکیل میدهد وجود داشته است. در این میان مرورگر Opera یکی از نوآورترین ها بوده است و به واسطه همین موضوع توانسته است کاربران و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. در این مرورگر محبوب نیز ترفندهای متعددی وجود دارد که بسیاری از کاربران از آنها بی خبرند. هم اکنون قصد داریم تا 14 ترفند کاربردی پیرامون این مرورگر اینترنتی را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آنها میتوانید خود را حرفه ای تر نشان دهید.

1 -احتمالا همه شما با قابلیت Tabbed Browsing آشنا هستید. تقریبا تمام مرورگرهای جدید این قابلیت را دارند. لازم نیست برای دیدن لینک های مختلف چندین پنجره باز کنید. میتوانید از زبانه های یک پنجره استفاده کنید. با راست کلیک کردن روی هر زبانه گزینه هایی از جمله بستن همه زبانه ها و بستن همه زبانه ها به جز زبانه فعلی را می بینید.

2 - برای برگشت به صفحه قبلی می توانید حین فشردن کلیک راست کلیک چپ کنید

 


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 28 / 2 / 1391برچسب:ترفند, ] [ 9:45 AM ] [ meysam ]

آیا می خواهید از ایمیل های تبلیغاتی که برایتان ارسال می شود خلاص شوید؟

مراحل زیررابا دقت انجام دهید :

1- ابتدا برروی لینک روبرو کلیک کنید : ClickHere

2- درون جعبه متن روبروی گزینه Email Address آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

3- بر روی گزینه Request Confirmation Email کلیک کنید.

4- سپس وارد ایمیل خود شوید. ایمیلی برای شما از طرف Yahoo فرستاده می شود .ایمیل را بازنموده وگزینه Reply را کلیک نمایید ودرآخردکمه Send را بزنید.به این صورت از دست ایمیل های تبلیغاتی خلاص می شوید.



موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 20 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 6:27 PM ] [ meysam ]

Nero 11 نرو 11 برنامه ای محبوب و قدرتمند برای ساخت و به اشتراک گذاری عکس ، موزیک و ویدئو می باشد. ابزار قدرتمند آن برای ویرایش ویدئو به همراه تکنولوژی قدرتمند تبدیل فرمت فایل های ویدئویی برای اجرای فیلم ها روی تمامی دستگاه ها ، ابزار رایت و تهیه نسخه پشتیبان حرفه ای ، Nero 11 را به مجموعه ای رسانه ای کاملی تبدیل کرده است. مرورگر رسانه ای جدید این نرم افزار به شما امکان آغاز سریع پروژه ها را داده و شما می توانید تنها با یک کلیک از طریق کتابخانه موزیک ، عکس و ویدئو به اکثر پروژه ها دسترسی داشته باشید. قابلیت Drag & Drop عکس ، موزیک و ویدئو از گالری داخلی نرم افزار در داخل پروژه در تسریع روند کاری شما اهمیت فوق العاده ای دارد.

شما می توانید از عکس های خانوادگی خود کتاب عکس ، تقویم و کارت های خاطره انگیز زیبایی بسازید و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.اینکار تنها در چند ثانیه و با کیفیت بالا انجام خواهد پذیرفت. تبدیل فرمت ویدئوهای DVD و فایل های ویدئویی از دیگر امکانات مهم آن می باشد. Nero 11 دارای ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت ویدئو می باشد که می تواند فرمت ویدئوهای DVD یا فایل های ویدئویی دیگر را به تمامی فرمت های قابل اجرا روی دستگاه های قابل حمل تبدیل کند. وارد کردن پروژه های Windows Live Movie Maker از امکانات جالب Nero 11 است که به شما امکان ویرایش کاملا حرفه ای آنها را می دهد. بدیت ترتیب می توانید ویدئوهای خود را با افکت های بیشتر و زیباتر تدوین کنید و نتایج بسیار حرفه ای تری بدست آورید.

Nero Multimedia Suite 11.0.11200 - دانلود nero 11 نرم افزار قدرتمند رایت بر روی انواع دیسک ها

دیگر با داشتن مهارت اندک هم می توانید به خوبی ویدئوهای خود را ویرایش کنید. هر بخش این نرم افزار از StoryBoard قدرتمند برای ویرایش ویدئو تا بخش ویرایش چندین ترک به صورت همزمان و تنها با یک کلیک ، در این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده اند تا با هر مهارتی بتوانید به خوبی روی ویدئوها کار کنید و نتایج منحصر به فردی خلق کنید.همچنین وجود قابلیت هایی مانند کنترل کامل روی فریم ها ، افکت های حرکتی ، افکت های آماده و دیگر ابزار ویرایش در این راه به شما کمک خواهند کرد. Nero LIVEBackup ابزار جدیدی می باشد که توسط آن می توانید تنها با یک کلیک از تمامی فایل های دیجیتال و کل سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما همچنین می توانید قابلیت بک آپ دستی را نیز انتخاب کنید.

رایت دیسک های با دوام بالا : می توان گفت بهترین کیفیت دیسک رایت شده را توسط Nero 11 در اختیار خواهد داشت. تکنولوژی قدرتمند Nero SecurDisc 3.0 با قابلیت اسکن سطحی برای رایت روی دیسک های خش خورده از ویژگی های مهم این مجموعه می باشد. Rip کردن فیلم های DVD : دیگر می توانید به سادگی و به صورت مستقیم تمامی فیلم های DVD یا Blue-Ray خود را تنها با یک کلیک RIP کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. در این حین می توانید بخش های ناخواسته مانند زیر نویس و زبان های دیگر را از روی فیلم استخراج شده حذف کنید. سایت دانلود رایگان دانلود نرم افزار nero multimedia suite 11 را به شما پیشنهاد می دهد. لطفا از فایل های readme.txt و key.txt و serial.txt برای فعال کردن نرم افزار استفاده کنید.

دانلود دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم (حجم : 379.70 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 4 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 8:22 AM ] [ meysam ]

نرم افزار "nhkg,n lkd[v یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final - دانلود internet download manager جدید


خصیصه های نرم افزار Internet Download Manager 6.08 Build 3.1 Final:

  • پشتیبانی از مرورگر های محبوب دنیا
  • شروع دانلود اتوماتیک با کلیک بر روی لینک دانلود
  • افزایش سرعت دانلود به 5 برابر بیشتر
  • از سر گرفتن ادامه دانلود در صورت قطع ارتباط یا قطع از محل دانلود
  • قابلیت گرفتن و رها کردن لینک بر روی نرم افزار برای شروع دانلود
  • بررسی فایل دانلود شده برای تشخیص ویروس با آنتی ویروس نرم افزار
  • امکان پیشرفته مرورگر یکپارچه سازی که با فعال شدن ادامه دانلود را از هر نرم افزاری پی می گیرد
  • امکان زمانبندی برای زمان ارتباط به اینترنت و دانلود فایل سپس قطع ارتباط یا خاموش کردن دستگاه در پایان دانلود
  • IDM شامل یک عنکبوت و قلاب برای صفحات وب است که امکان دانلود صفحات وب با تمام محتویات و استفاده آفلاین را داراست
  • پشتیبانی از سرور های پروکسی (Microsoft ISA، FTP proxy servers و ...) و پروتکل های اجازه دسترسی (Basic, Negotiate, NTLM, Keberos) و لاگین با نام کاربری و پسوورد
  • قابلیت پشتیبانی چند زبانه و پشتیبانی ویندوز ویستا
  • نرم افزار پیشنهادی سایت دانلود رایگان برای دانلود فایل های این سایت

دانلوددانلود رایگان IDM (حجم : 4.64 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 4 / 10 / 1390برچسب:"دانلود منیجر" ایدیام"IDM, ] [ 8:16 AM ] [ meysam ]

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

Yahoo! Messenger 11.5.0.152 - دانلود یاهو مسنجر 11 جدید

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید
راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر

قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
قابلیت برقراری Video Call با بالاترین کیفیت ممکن
قابلیت کار با چندین زبان مختلف
پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

تغییرات نسخه 11.5.0.152
پنجره های چت به سیستم TAB مجهز شده اند و تمامی چت ها به صورت پیش فرض داخل یک پنجره به صورت تب باز می شوند.
سیستم مبارزه با اسپمر ها پیشرفته شده و یاهو ادعا می کند می تواند به صورت قوی مبارزه با اسپم ها را ادامه دهد.
70 بازی دونفره به سیستم چت اضافه شده است که محیط چت را جذاب تر می کند.
سیستم در دسترس قرار دادن ادلیست های فعال اضافه شده است که دوستان صمیمیتان را برای شما دم دستتان قرار می دهد.
سیستم آرشیو هوشمند که قابلیت دسترسی از طریق مسنجر, از سریق وب و از طریق ایمیل را به شما می دهد.
قابلیت عکس برداری از کل صفحه نمایش یا بخشی از محیط چت و ارسال لحظه ای به فردی که دارید با وی چت می کنید.
دسترسی سریع به تمامی شکلک های یاهو مسنجر و ارسال آنها به دوستتان حین چت که قابلیت این را دارد وقتی کاراکتر های شکلک را تایپ می کنید به صورت آنی به شکلک تبدیل شود.
 

دانلود کنید


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 18 / 9 / 1390برچسب:Yahoo! Messenger 11,5,0,152 - دانلود یاهو مسنجر 11 جدید, ] [ 6:59 PM ] [ meysam ]

تایپ کلمات فارسی بدون کیبرد فارسی در GMail

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

 

وقت هایی پیش می آید که اصلا حال و حوصله اضافه کردن زبان فارسی را نداریم . مخصوصا اگر ویندوز XP داشته باشیم که اضافه کردن زبان فارسی نیازمند یکسری تنظیمات و البته یک بار ریست کردن سیستم است . البته برخی از ما به نعمت شبکه های اجتماعی و چت روم ها به کلی تایپ فارسی را کنار گذاشته ایم و همه چیز را پینگلیش ( تلفظ فارسی با حروف انگلیسی ) تایپ میکنیم .

 

 

اکنون گوگل کار پینگلیش نویسان عزیز را راحت کرده است . با گویا آی تی همراه باشید ………

 

 

گوگل قابلیتی در سرویس ایمیل خود که با نام جیمیل شناخته میشود ، دارد که این مورد میتواند شما را از نصب کردن زبان فارسی در ویندوز رهایی ببخشد . با استفاده از این قابلیت شما میتوانید کلمات خود را همان پینگلیش تایپ کرده و فارسی شده ی آن را تحویل بگیرید .

 

 

به منظور فعال کردن این قابلیت که Transliteration نام دارد ، کافیست مراحل زیر را طی کنید .

 

 

۱- ابتدا وارد اکانت جیمیل خود شده و از قسمت بالا و سمت راست صفحه روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید . اکنون زیر منوی Mail Settings را انتخاب کنید.

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

۲- اکنون از بخش General و در قسمت Language روی لینک Show all language options کلیک کنید .

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

۳- گزینه هایی ظاهر خواهند شد که باید از بین آنها گزینه ای با عنوان Enable Transliteration  را فعال کنید . از منوی کشویی زیر این گزینه نیز باید Persian را انتخاب کنید .

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

از پایین صفحه نیز روی دکمه Save Changes کلیک کنید .

 

 

تمام شد …….. به همین راحتی ……..

 

 

حالا در هنگام تایپ کردن یک ایمیل ، میتوانید آن را پینگلیش تایپ کرده و در لحظه به فارسی تحویل بگیرید . اما یک کار کوچک باید انجام دهید و آن اینست که قبل از شروع به تایپ پینگلیش ، روی علامت “پ” که در نوار ابزار جیمیل قرار دارد کلیک کنید .

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

اکنون شروع به تایپ به صورت پینگلیش کنید . مشاهده خواهید کرد که پس از تایپ هر کلمه و زدن کلید اسپیس ( و یا پس از ۱ یا ۲ ثانیه ) معادل فارسی آن جایگزین کلمه پینگلیش خواهد شد .

 

 


موضوعات مرتبط: اینترنت، ،
برچسب‌ها:
[ 25 / 7 / 1390برچسب:ترفندستان " اموزش کامپیوتر , ] [ 2:27 PM ] [ meysam ]
امروزه در دنیای مدرن و پیشرفته داشتن یك آدرس پست الكترونیكی به یكی از ملزومات انسانها تبدیل شده است ،‌در این پست قصد آموزش ساخت ایمیل یاهو یا به اصطلاح همان یاهو آیدی را داریم ...

ایمیل یاهو

آموزش همراه با تصاویر كمكی از آنلاینستان.كام در ادامه مطلب






موضوعات مرتبط:
اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 24 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 2:22 AM ] [ meysam ]
این مطلب برای آن دسته از دوستان كه بتازگی با یاهو مسنجر آشنا شده و قصد استفاده از آن را دارند آماده شده و با كاربران آنلاینستان.كام به اشتراك گذاشته می شود . . .

 

ابزار چت یاهو با نام تجاری "یاهو مسنجر" یكی از بهترین و پركاربردترین ابزار چت و گفتگوی آنلاین می باشد و از امكانات و ویژگی های زیادی نیز برخوردار است
تائید یكی از ویژگی های یاهو مسنجر اضافه نمودن آیدی دوستانتان به Add List یا همان لیست دوستان است ; هنگامی كه شما آیدی شخصی را به لیست دوستان خود اضافه می نمائید ، آن آیدی برای همیشه در این لیست خواهد بود و بهنگام آنلاین و یا آفلاین شدن آن شخص ،‌ شما مطلع خواهید شد !  
آموزش تصویری - یاهو چت

...




موضوعات مرتبط:
اینترنت، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

خداوندا برای همسایه که نان مرا ربود، نان برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربان برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم . . . به توکل نام اعظمت 'بسم الله الرحمن الرحیم' ******************************** باسلام من میثم مدیر وبلاگ powerclassic ورود شما رو به این وبلاگ خوش آمد میگم برای دسترسی به تمامی مطالب به موضوعات مراجعه کنید ******************************** يادت باشه هيچ وقت عاشق نشي ، اگه عاشق شدي اين حرف رو يادت نره يادمان باشد ، در عشق گر به وصال يار نائل آمديم ، شكر خدا را گوئيم و سجدۀ شكر، و گر سرنوشتمان چيزي جز دوري يار و وصال در خيال نبود از آن پس جايگاه جسم و روح و قلب عاشقمان جاييست كه آن را نامند ، گورستان ******************************** به سلامتی اونایی که... درد و دل همه رو گوش میدن...... اما معلوم نیست خودشون کجا درد و دل میکنن... سلامتی اونایی که به ظاهر آرومن ولی توی دلشون سونامی هست سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند . . به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره ب راننده گفت :پول خورد ندارم واسه همه رو حساب کن....! سلامتي بيل! که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر مي‌شه سلامتی اونايی که بی کسن ولی ناکس نیستن.. سلامتیه همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه! به سلامتی دریا: نه به خاطر بزرگیش….. واسه یک‌رنگیش به سلامتی اشک که وقتی میاد طرف خالی می‌شه و بقیه پر سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن درکمون میکنن سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش پشت کرد و به هیشکی پشت نکرد به سلامتي اوني که باخت تا رفيقش برنده باشه سلامتی خودش، خودم و خودت. همه اونایی که دوستشون داریم و نمیدونن، دوستمون دارن و نمیدونیم ******************************** گاه دلتنگ میشوم .... دلتنگ تر از همه دلتنگی ها... گوشه ای می نشینم...... و حسرت ها را می شمارم... باختن ها را و صدای شکستن ها را... نمیدانم من کدام امید را نا امید کردم... کدام خواهش را نشنیدم... وبه کدام دلتنگی خندیدم ... که این چنین دلتنگم... ******************************** کسی که برای بودنت خدا را شکر نمی کند برای برگشتنت نیز دعا نخواهد کرد ******************************** گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها رو قفل می کنه زیباست اگه فکر کنی شاید بیرون طوفانه و خدا میخواد از تو محافظت کنه ******************************** وقتي خاطره هاي آدم زياد ميشه ديوار اتاقشون پر عکس ميشه اما هميشه دلت واسه اوني تنگ ميشه که نميتوني عکسشو به ديوار بزني ******************************** صبورانه در انتظار زمان بمان هرچیز در زمان خودش رخ میدهد.باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند! ******************************** دل کندن اگر آسان بود فرهاد به جای بیستون دل می کند نه کوه!! ******************************** زندگی با هم تلخیاش یه درس خوب بهم داد اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی... ******************************** وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیاز دیدی ، نگو خدا با من قهر است ! او به همه کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنود پس حرف دلت را بگو ******************************** ایستادگی کن تا روشن بمانی شمع های افتاده خاموش می شوند ******************************** هميشه يادت باشه چيز ي كه امروز دار ي شايد آرزوي ديروزت بوده و بزرگترين آرزوي فردات . پس هميشه سعي كن قدر چيزي كه امروز داري رو خوب بدوني !!! ******************************** خداوند همه چيز را در يك روز نيافريده است پس چه چيز باعث شده كه من بينديشم كه مي توانم همه چيز را در يك روز بدست بياورم ******************************** بگذار آدمها تا ميتوانند سنگ باشند، تو از نژاد چشمه باش ******************************** اعتبار آدمها به حضورشان نیست به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . . ******************************** زندگی کن ، حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد ... ******************************** نسيم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهي يادم ميرود که هستي ، کاش بيشتر نسيم مي وزيد... " ******************************** همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود! ******************************** هر از گاهی دریا هوس میکنه به ساحلش سری بزنه مهم نیست ساحل تحویلش میگیره یا نه ، مهم اثبات وفاداریه دریاست ******************************** برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره . . . ******************************** به قول مرشد دل بی درد وجود نداره اگه باشه یک تیکه گوشته اگه تلاطم نداشته باشه میشه لجن مومنه که باید روزی هفتاد تا درد بکشه ******************************** ای شقایق ما جماعت هر چی میکشیم از خودمونه بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنها تر از ما باشد ******************************** meysam3572@yahoo.com meysam3572@gmail.com
آرشيو مطالب
مهر 1396
شهريور 1396 مرداد 1396 آبان 1395 مهر 1395 شهريور 1395 تير 1395 اسفند 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1393 مرداد 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 ارديبهشت 1392 اسفند 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 مرداد 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390 اسفند 1389 بهمن 1389
امکانات وب