سلام روزگار....

سلام روزگار....
(ازدست عزیزان چه بگویم گله ای....)
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

welcome to powerclassic

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل نشین اشک و آدرس powerclassic.10r.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر از شما میثم مدیر وبلاگ. powerclassic.orq.ir powerclassic.10r.ir powerclassic.loxblog.com





 

خطی قرمز روی نوشیدنی که با عث چین و چروک پوستتان می شود!
 

برای به تاخیر انداختن چین و چروک پوست از این نوشیدنی کمتر استفاده کنید و برای شادابی آن از این مواد غذایی بیشتر استفاده کنید...


اگر چروک شدن پوستتان برایتان مهم است و به آن اهمیت می دهید بهتر است بدانید خوردن یکسری از خوراکیها می تواند در تسریع وبیشترشدن آنها و خوردن بعضی دیگر در به تاخیر انداختن چروکها کمک کند.

 

خوردن نوشابه های گاز دار روند پیری را تسریع کرده و خلق و خوی تندی به انسان می دهدکه چین و چروک ها را زیاد تر جلوه می دهد. شکلات ، سیر، ماست، سبزیجات، شیر، سویا، چای سبز، آب و ویتامین سی را می توانید جایگزین نوشابه ها کنید تا به طراوت همیشگی پوستتان برسید.



ناگفته نماند خانمهایی که زیاد رانندگی می کنند پوستشان سریعتر و بیشتر دچار چینهای خط ابرو و پیشانی خواهد شد.
 

 

 

چرا صورتم اینقدر جوش می زند؟چه کنم؟
 


شاید حواستان نباشد اما در بیشتر مواقع یک تغییر کوچک در نوع تغذیه می تواند از جوش زدن جلوگیری کرده وحتی به ترمیم جوشهای قبلی نیز کمک کند...



بسیاری از مواقع دلیل جوشهای صورت از نوع تغذیه و خوراک ما نشات می گیرد و به راحتی میتوان با کوچکترین تغییر غذایی به کم شدن یا برطرف شدن کامل آنها کمک کرد به عنوان مثال بعضی افراد خودشان به این نتیجه رسیده اند که با خوردن سوسیس کالباس پوستشان دچار این عارضه خواهد شد.

مصرف بیش از حد روغن، آرد سفید و شکر پوست را چرب می کند و امکان بروز جوش را در آن بیشتر خواهد کرد.این مواد باکتری های موجود در منافذ پوست را به دام می اندازند و پوست های مستعد را پر از لک می کنند.

برای بهبود آنها بهتر است مصرف لبنیات و جگررا بیشتر کنید. پرتقال نیز میوه ایست که بسیار برای پوست موثر بوده و معجزه می کند.

 

 

آرایشی مناسب برای عکس گرفتن!
 


اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست...




فارغ التحصیلی ، ازدواج ، تعطیلات؛ عکس ها پشت سر یکدیگر.اگر فقط به این دلیل از دوربین عکاسی فراری هستید که در عکس ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسید، این مقاله را دنبال کنید تا به شما بگویم راه حل مشکل شما چیست.



ابتدا، به این فکر کنید که معمولا در چه زمان و چه مکانی مجبور هستید که عکس بگیرید.اغلب نور فلاش دوربین آرایش چهره شما را بیشتر نشان می‌دهد، پس از فلاش دستی استفاده کنید.یک کرم پودر یا پنکیک خوب و مناسب پیدا کید تا قبل از عکس گرفتن کمی زیر چشم ها و روی بینی تان بزنید تا تیرگی های زیر چشم و قرمزی و براقی بینی تان را بگیرد.



وقتی در آتلیه عکس می گیرید، نور فلاش ممکن است شما را رنگ پریده نشان دهد ، پس یک کرم پودر و پنکیک خوب اینجاست که به کمک شما می آید. از پنکیک هایی که حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند خودداری کنید، چرا که باعث می شوند شما بیشتر رنگ پریده به نظر برسید،‌ از پنکیک هایی استفاده کنید که مایل به صورتی هستند. ( پنکیک هایی که متمایل به رنگ زرد هستند نیز اغلب رنگ طبیعی دارند).



برای داشتن آرایشی مناسب عکاسی تا آخر مقاله با ما همراه باشید:


- گلگون کردن گونه ها و چهره شما را زیبا می کند اما ممکن است در عکس زیادی چرب و روغنی به نظر برسید. از مرطوب کننده نیز استفاده نکنید. اگر پوستی چرب دارید،( در قسمت بینی یا پیشانی) می توانید قبل از اینکه پنکیک بزنید چربی صورت تان را با لوسیون ضد چربی بگیرید.



- از رنگ های گرم در پودر آرایشی تان استفاده کنید. برخلاف عقیده عموم، رنگ های مات در تصویر دیده نمی شوند و اگرپودر مناسبی نزنید پوست شما گچی و بی حالت خواهد بود.



- اگر یک تاب نیم تنه به تن دارید، رنگ صورت و گردن و بالاتنه تان را با هم چک کنید تا هماهنگ باشند. استفاده از رنگ های برنزه آسان ترین راه برای یکدست کردن پوست شماست.



- برای فلاش دوربین چهره شما را خراب نکند، از رنگ های بسیار روشن در رژتان استفاده نکنید. همچنین رنگ های پرتلالو و زننده را برای سایه چشم تان انتخاب نکنید. هر دو اینها نور را منعکس کرده و باعث می شوند چهره شما در عکس چرب و روغنی به نظر برسد. البته اگر از سایه چشمی که شاد و براق باشد به مقدار کم استفاده کنید در عکس جلوه خاصی خواهد داشت. اما این سایه ها نباید رنگارنگ باشد.



- از خط لبی استفاده کنید که همرنگ رژ تان باشد. مراقب باشید وقتی رژتان را می زنید قسمتی از خط لب تان پاک نشود.


- یک نفس عمیق بکشید اگر عصبی هستید و استرس دارید، مطمئن باشید این حالت در عکس تان مشخص خواهد شد. بین گرفتن عکس ها، چشمان تان را ببندید و تمرکز کنید و ریلکس باشید.

 

 

مارک رنگ مویتان چه مارکی باشد بهتر است؟!
 

شاید برای شما هم سوال باشد که هنگام خرید رنگ موی مورد نظر بهتر است رنگ مویمان از چه مارکی باشد ؟در پاسخ به این سوال باید گفت...

اگر برای شما هم مهم است که هنگام خرید رنگ موی مورد نظرتان آن را از چه مارکی انتخاب کنید باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که اولا رنگ موهای ایرانی برای ایرانیها و با همان بیس و تون موی ایرانی ساخته شده اند و کارایی بهتری روی موهای شما خواهند داشت که بهتر هم هست چند رنگ نزدیک به هم آنها باهم ترکیب شوند اما برای افرادی که به دلایلی دوست ندارند از رنگ موی ایرانی استفاده کنندپیشنهاد می شود در حال حاضراز رنگهای ایتالیایی و اسپانیایی که تون رنگ مو و بیس رنگ اصلی آنها به ایرانیان نزدیکتر است استفاده کنند.اغلب مارکها از ملیتهایی که رنگ پوست و مویشان با رنگ موی ما اختلاف زیادی دارند نمی توانند بر روی یک موی طبیعی به همان رنگ دلخواه درآیند مگربا روشن شدن کامل موها و رساندن آن به پایه ی 10دکلره.

 

 

ماسکی که موهای شما را جوندار و زنده می کند!!
 



خوردن يك قاشق غذاخوري كنجد موجب تامين 14 درصد از نياز كلسيم خانم‌ها شده و اگر آنها عادت به بلند كردن ناخن‌هايشان داشته باشند با مصرف كنجد ناخن‌هايشان محكم‌تر شده و ترک و شكنندگي بر روي اين عضو كه جزئي از زيبايي انگشتان است ديده نمی شود به علاوه مصرف 2 قاشق غذاخوري آن رساندن 5 ميلي‌گرم روي را به بدن خصوصا پوست و مو و ناخن‌ها آسان مي‌كند. شايد بدانيد كه كمبود روي چه اثراتي بر زيبايي دارد آكنه را كمتر مي‌كند و از نازك شدن موها جلوگيري مي‌كند و مانع ريزش موها خصوصا در خانم‌ها مي‌شود و درضمن به دليل توام شدن اين ماده مغذي با ويتامين E اين اثرات صد چندان شده و مي‌توان از خواص ضدچروك و سفيدكنندگي (ضدلك) اين ويتامين استفاده كرد. حتما مي‌دانيد كه كنجد چربي بسياري دارد اما اين چربي از نوع گياهي و چند باندي است. اين روغن داراي اسيدهاي چرب ضروري است كه در ساختمان پوست به عنوان يك جز اصلي محسوب مي‌شوند و در صورتي كه كمبودي از اين مواد مغذي ايجاد نشود پوست كاملا يكنواخت و نرم و لطيف به نظر مي‌رسد و جالب است بدانيد كه وجود همين چربي‌هاست كه اگر با يك منبع پروتئيني دريافت شود (كنجد به همراه چربي پروتئين قابل توجهي دارد) به ترميم موهاي آسيب ديده پرداخته و از خشكي بیش از حد اين عضو نيز جلوگيري مي‌كند و موجب راحتي افرادي مي‌شود كه سال‌هاست از خشکی مو رنج برده و همواره از شانه زدن و رنگ كردن موهاي خشكشان مي‌هراسند.امروزه از روغن كنجد سياه در تهيه انواع فراوده‌هاي آرايشي و بهداشتي خصوصا محصولاتي كه براي رفع انواع خشكي‌ها تجويز مي‌شوند استفاده مي‌شود. معمولا در تركيب انواع كرم‌ها و ماسك‌ها و شامپو‌هاي ترميمي از اين روغن استفاده شده تا خاصيت درماني آنها چند برابر شود. در آخر شما را با ماسكي كه با روغن كنجد تهيه مي‌شود و براي تقويت موهاي خشك و آسيب‌پذير توصيه مي‌شود آشنا مي‌كنيم.



قبل از هر چيز بايد بگوييم كه شما مي‌توانيد از اين ماسك بسته به موهايتان هفته‌اي 1تا2 بار بعد از شستشوي آنها در حمام استفاده كنيد. مواردي كه در تهيه اين ماسك استفاده مي‌شود:


شامل:

روغن كنجد 2 قاشق غذاخوري

زرده تخم‌مرغ 1 عدد

شير 2 قاشق مربا خوري

آرد جوانه گندم 2 قاشق غذا خوري


ابتدا مواد را كاملا مخلوط كرده و بعد از شستشوي موها در حمام اين ماسك را بر تمام مو خصوصا پوست سر قرار داده و كاملا با دو دست ماساژ دهيد. هر قدر ماساژ بيشتر باشد مواد آسانتر نفوذ مي‌كنند. سپس با گذشت 10 دقيقه آنها را با آب ولرم آبكشي نماييد. در ضمن اگر مي‌خواهيد مقدار زيادي از كنجد خام را به مدتي بيش از يك سال نگهداري كنيد بايد آن‌را درداخل ظرف شيشه‌اي خشك و درب‌دار و دور از هر گونه رطوبت و قرار گرفتن در معرض نور خورشيد ذخیره نماييد. هميشه به خاطر داشته باشيد كه در تكرار هر توصيه و عادتي زياده‌روي نكنيد حتي اگر اين توصيه از سوي متخصصين مهم تلقي شود.

 

 

 جوشهای چرکی را فشار ندهید، اینطور برطرف کنید!
 



زیاد اتفاق می افتد که وقتی جوش چرکی در هر نقطه از پوست ما دیده می شود بلافاصله با نوک انگشتان به جانش افتاده و سعی در بیرون کشیدن آن از زیر پوست می کنیم و می خواهیم بلافاصله آنرابترکانیم غافل از اینکه با این کار بیشترمنافذ زیر پوستی را تحریک کرده و راهی برای بیرون زدن جوشهای کنار و اطراف آن خواهیم کرد .



حال با یک جوش چرکی که برروی پوست ما نمایان می شود چه کنیم؟


میتوان گفت طبق نظر بسیاری از متخصصین پوست بهتر است روی یک جوش چه کاملا رسیده و چه در ابتدای کار یک چسب بزنید تا هم ازنفوذ میکروب که باعث تشدید جوشها خواهد شد جلوگیری کرده و هم راه منافذ زیر پوستی اطراف آن که مستعد برای جوش زدن هستند را بسته و از منتشر شدن جوشهای بیشتر پیشگیری کنید.


چسب آن را هم می توانید خودتان از یک چسب زخم به شکل مربعی کوچک ببرید و هم به شکل گرد از داروخانه ها تهیه کنید که روش دوم بهتر است.با این کار نه تنها از دیدن جوش چرکی بر روی پوست خود و وسوسه شدن برای دستکاری آن منصرف خواهید شد بلکه از نظر ظاهرنیز شکل بهتری خواهد داشت.


چسب را تا زمان خوابیدن تورم و خشک شدن جوش از روی آن بر ندارید که گاهی با برداشتن آن به راحتی جوش خشک شده نیز با آن برداشته خواهد شد.
 

 

به دشمن زیبایی تان شبیخون بزنید!
 




در ذهن هر کدام از ما سوالاتی درباره زیباتر شدن وجود دارد، اینکه چگونه می توان پوست و مویی زیباتر داشت؟ یا چگونه می توان همیشه زیبایی پوست و موی دوران جوانی را حفظ کرد و سوالاتی از این قبیل. اما مسلما هیچ کس بهتر از یک متخصص پوست ومو نمی تواند رازهای این زیبا بودن و زیبا ماندن را به ما یاد بدهد،در اینجا دکتر پرویز طوسی، رئیس انجمن متخصصان پوست و مو و زیبایی ایران و رئیس مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سوالات رایج شما درباره زیبایی پوست و مو پاسخ می دهد.



● آیا استفاده از لیزر سرطان زاست؟

استفاده از لیزر در هر صورت مهم ترین و ارجح ترین روش برای حذف موهای زائد است. این پرسش برای خیلی از افراد به وجود می آید که آیا لیزر خطر ابتلا به سرطان سینه یا تخمدان یا دستگاه زنان را افزایش می دهد یا خیر که باید به آن دسته افراد پاسخ دهیم که تا این لحظه شواهد یا تحقیقاتی دال بر اینکه لیزر موجب بروز سرطان می شود وجود ندارد.یکی از خطرات آماده سازی پوست بدن برای لیزر کردن همین بحث استفاده از لیدوکائین (Lidocaein) به منظور بی حسی موضعی و کاهش درد است. زمانی که حجم زیادی را از این ماده در پوست نواحی مختلف بدن بمالید این ماده از طریق جذب پوستی وارد عروق بدن شده و گردش خون را دچار اختلال جدی می کند.این مسئله در افراد کم سن و سال و لاغر که سطح بدنی کمی دارند بیشتر خطرزاست. در گذشته مواردی از مرگ در اثر بهره گیری غیراصولی از ژل یا کرم های بی حسی موضعی موسوم به لیدوکائین گزارش شده است که این مسئله نظارت بیشتر پزشکان یا پرستاران حین یا قبل از انجام لیزر پوست و رفع موهای زائد را می طلبد.



● آیا کراتینه کردن موها خطرناک است؟

کراتینه کردن موها و کشیدن موها یا در اصطلاح اکستنشن بسیار خطرآفرین است و سلامت پوست و موی سر را به خطر می اندازد. موکدا توصیه می کنیم که از کراتینه کردن موها خودداری کنید، وجود فرمالین و فرآلدئیدها در مواد مرتبط با کراتینه کردن بسیار خطرآفرین و حتی سرطان زاست. خیلی افراد تصور می کنند که عده ای این اقدامات را انجام دادند و مشکلی نداشتند اما باید گفت که ما اخبار و رخدادها را خوب پیگیری نمی کنیم. مطمئنا درصد قابل توجهی از این افراد دچار مشکلات جدی شده اند اما یا خود خبر ندارند یا دیگران از اتفاقاتی که برای آنان خواهد افتاد بی خبر هستند.



● چه کسانی در برابر آفتاب آسیب پذیرترند؟

برای افرادی که پوست روشن و موهای بور یا طلایی یا نارنجی دارند استفاده از ضدآفتاب بیشتر تاکید می شود چون آنان در برابر تشعشعات خورشید مقاومت کمتری نسبت به افرادی که پوست تیره یا اصطلاحا سبزه دارند است (گندمگون) به همین دلیل است که مردم جنوب کشورمان و حتی مردم کشورهای سیاه پوست با زندگی زیر نور مستقیم آفتاب کنار آمده اند چون ملانین (رنگدانه قهوه ای پوست) در افراد تیره پوست زیاد است آنان کمتر به عارضه سرطان پوست مبتلا می شوند. در این افراد تعداد سلول های پوستی آنان با افراد سفیدپوست برابر است اما مقدار ملانین بیشتری دارند و این ماده نمی گذارد نور خورشید به DNA سلول آسیب برساند. برخلاف تصور SPF های بالا تنها ۵درصد بیشتر از انواع درجه پایین خود حفاظت می کنند در این امر نباید به تبلیغات توجه کرد.



● کدام کرم های ضد چروک موثرتر است؟

امروزه محصولات فراوانی به عنوان دارو یا لوسیون یا کرم به صورت سنتی یا مکانیزه در ایران و جهان تولید شده و با تبلیغات مختلف پیشنهاد می شود اما تا این لحظه گزارش یا مقاله ای برای تایید و موثربودن آن در هیچ کتاب یا مرجعی درج نشده است. تنها کرم ترتینوئین Ltretinoen که کرم لایه بردار بوده و برای درمان کمکی آکنه نیز تجویز می شود در کاهش چین و چروک های سطحی پوست اثر دارد. این دارو که موارد مصرف آن با پیشنهاد متخصص تجویز می شود با تقویت و افزایش میزان کلاژن سازی پوست به جوان سازی سطح پوست و کاهش اثرات برجای مانده از اشعه مخرب خورشید کمک فراوانی می کند اما در زنان باردار توصیه نمی شود.
 


● لوازم آرایش سرطان زا کدام ها هستند؟

درخصوص لوازم آرایشی و مصرف آن در بارداری نیز باید دانست که برخی از این اقلام آرایشی به دلیل اینکه از نظارت های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی دور است به سادگی عرضه شده و توسط هموطنان مصرف می شود. از این رو توصیه می کنیم از تهیه و مصرف مارک های غیرمعروف و ناشناخته که مشخص نیست از کجا آمده و با قیمت های ارزان برای فروش قرار داده شده خودداری شو&#


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
برچسب‌ها:
[ 12 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 12:50 AM ] [ meysam ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

خداوندا برای همسایه که نان مرا ربود، نان برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربان برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم . . . به توکل نام اعظمت 'بسم الله الرحمن الرحیم' ******************************** باسلام من میثم مدیر وبلاگ powerclassic ورود شما رو به این وبلاگ خوش آمد میگم برای دسترسی به تمامی مطالب به موضوعات مراجعه کنید ******************************** يادت باشه هيچ وقت عاشق نشي ، اگه عاشق شدي اين حرف رو يادت نره يادمان باشد ، در عشق گر به وصال يار نائل آمديم ، شكر خدا را گوئيم و سجدۀ شكر، و گر سرنوشتمان چيزي جز دوري يار و وصال در خيال نبود از آن پس جايگاه جسم و روح و قلب عاشقمان جاييست كه آن را نامند ، گورستان ******************************** به سلامتی اونایی که... درد و دل همه رو گوش میدن...... اما معلوم نیست خودشون کجا درد و دل میکنن... سلامتی اونایی که به ظاهر آرومن ولی توی دلشون سونامی هست سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند . . به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره ب راننده گفت :پول خورد ندارم واسه همه رو حساب کن....! سلامتي بيل! که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر مي‌شه سلامتی اونايی که بی کسن ولی ناکس نیستن.. سلامتیه همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه! به سلامتی دریا: نه به خاطر بزرگیش….. واسه یک‌رنگیش به سلامتی اشک که وقتی میاد طرف خالی می‌شه و بقیه پر سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن درکمون میکنن سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش پشت کرد و به هیشکی پشت نکرد به سلامتي اوني که باخت تا رفيقش برنده باشه سلامتی خودش، خودم و خودت. همه اونایی که دوستشون داریم و نمیدونن، دوستمون دارن و نمیدونیم ******************************** گاه دلتنگ میشوم .... دلتنگ تر از همه دلتنگی ها... گوشه ای می نشینم...... و حسرت ها را می شمارم... باختن ها را و صدای شکستن ها را... نمیدانم من کدام امید را نا امید کردم... کدام خواهش را نشنیدم... وبه کدام دلتنگی خندیدم ... که این چنین دلتنگم... ******************************** کسی که برای بودنت خدا را شکر نمی کند برای برگشتنت نیز دعا نخواهد کرد ******************************** گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها رو قفل می کنه زیباست اگه فکر کنی شاید بیرون طوفانه و خدا میخواد از تو محافظت کنه ******************************** وقتي خاطره هاي آدم زياد ميشه ديوار اتاقشون پر عکس ميشه اما هميشه دلت واسه اوني تنگ ميشه که نميتوني عکسشو به ديوار بزني ******************************** صبورانه در انتظار زمان بمان هرچیز در زمان خودش رخ میدهد.باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند! ******************************** دل کندن اگر آسان بود فرهاد به جای بیستون دل می کند نه کوه!! ******************************** زندگی با هم تلخیاش یه درس خوب بهم داد اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی... ******************************** وقتی سکوت خدا را در برابر راز و نیاز دیدی ، نگو خدا با من قهر است ! او به همه کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنود پس حرف دلت را بگو ******************************** ایستادگی کن تا روشن بمانی شمع های افتاده خاموش می شوند ******************************** هميشه يادت باشه چيز ي كه امروز دار ي شايد آرزوي ديروزت بوده و بزرگترين آرزوي فردات . پس هميشه سعي كن قدر چيزي كه امروز داري رو خوب بدوني !!! ******************************** خداوند همه چيز را در يك روز نيافريده است پس چه چيز باعث شده كه من بينديشم كه مي توانم همه چيز را در يك روز بدست بياورم ******************************** بگذار آدمها تا ميتوانند سنگ باشند، تو از نژاد چشمه باش ******************************** اعتبار آدمها به حضورشان نیست به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . . ******************************** زندگی کن ، حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد ... ******************************** نسيم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهي يادم ميرود که هستي ، کاش بيشتر نسيم مي وزيد... " ******************************** همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود! ******************************** هر از گاهی دریا هوس میکنه به ساحلش سری بزنه مهم نیست ساحل تحویلش میگیره یا نه ، مهم اثبات وفاداریه دریاست ******************************** برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره . . . ******************************** به قول مرشد دل بی درد وجود نداره اگه باشه یک تیکه گوشته اگه تلاطم نداشته باشه میشه لجن مومنه که باید روزی هفتاد تا درد بکشه ******************************** ای شقایق ما جماعت هر چی میکشیم از خودمونه بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنها تر از ما باشد ******************************** meysam3572@yahoo.com meysam3572@gmail.com
آرشيو مطالب
مهر 1396
شهريور 1396 مرداد 1396 آبان 1395 مهر 1395 شهريور 1395 تير 1395 اسفند 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1393 مرداد 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 ارديبهشت 1392 اسفند 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 مرداد 1390 تير 1390 خرداد 1390 ارديبهشت 1390 فروردين 1390 اسفند 1389 بهمن 1389
امکانات وب